Thursday, November 6, 2008

Max Payne

Saya pegi tengok cite ni selepas, tengok trailer. Trailernya nampak hebat.
Yang sebenarnya tidaklah hebat sangat , dan tidaklah teruk sangat. Mungkin sederhana.
Saya suka mood dalam filem ini, sebab banyak shotnya adalah hebat. Ceritanya pada peringkat awal OKlah tetapi semakin lama, ia semakin mengelirukan. Pada pendapat saya, lakonon Mark Wahlberg adalah cukup bagus. Aksinya hebat, tetapi terlalu sikit. Saya tak suka ialah ending. Ending langsung tidak memuaskan.

4 comments:

Ajami Hashim said...

hahaha.. artfulcreator.com tengah 'dorman' sekrg coz tuan tnh nya tgh bz siapkn skrip pilem!.. maaf yaa incik azhar.. nnti by january 09 i idupkn blk.. btw, aku nk sgt tgk reaksi kau kpd local cgi ujung bln ni 'antoo fighter' & 'cicakman 2' nx mnth!.. tkecare bro! ;-)

screamingsonic said...

bagi saya cerita yang banyak aksi dan mengandungi warna hitam atau kelabu mengambar penuh misteri dalam cerita tersebut.

azure said...

Saya setuju. Saya suka mood yang ditonjolkan dalam filem ini.

azure said...

Orait. Aku akan tengok Antoo Fighter & Cicakman2. Cicakman part 1 quite good. Tengok kalau KRU boleh buat lebih baik.